پرده کرکره ای

پرده های كركره ای در کل به دو نوع فلزی یا آلومینیومی و چوبی عرضه می شوند. منظور از فلزی و چوبی بودن، جنس تیغه های آن است. یکی از زیباترین و منحصر بفرد ترین پرده کرکره ای نوع چوبی آن می باشد چرا که همانند همه کرکره ها به خوبی و به طور کامل نور ورودی را کنترل می نماید . پرده کرکره چوبی با طراحی زیبا و سبک معمولا با عرض ۲.۵سانت و ۵سانتیمتر تولید می شود به دلیل زیبایی و حس خوب چوب و فضای شیک و کلاسیکی که ایجاد می کند همواره جزو اولین و بهترین انتخاب ها است. این نوع پرده کرکره ها با همه سادگی که دارند هرگز قدیمی و از مد افتاده نمی شوند، به راحتی با هر فضایی ست می شوند، به دلیل حس گرم و ذات چوبی که به فضا می دهند همواره حس منحصر بفرد و زیبایی را به محیط منتقل می کنند.

ویژگی های پرده کرکره چوبی:

نظافت پرده کرکره چوبی به آسانی و با یک پارچه نرم و تمیز انجام می گیرد اما در هنگام گرد و خاک زیاد می توان از پارچه مرطوب استفاده کرد

که البته نباید بطور مداوم و با پارچه خیس تمیز شود زیرا به مرور زمان چوب را دچار پیچ و تاب می نماید و پرده کرکره را خراب می نماید.

پرده کرکره چوبی در رنگ بندی مختلف از تیره تا روشن و با طرح های بسیار متنوع برای هر نوع سلیقه موجود است.

پرده کرکره چوبی عمدتا در ۲ مدل ۲۵ میل و ۵۰ میل با نوار قیطانی نازک و پهن تولید می شود.

امکان ترکیب رنگها و ایجاد طرح مورد نظر در ردیفهای پرده وجود دارد.

پرده کرکره ای فلزی:

یکی از معروف ترین و قدیمی ترین نوع پرده کرکره، پرده های کرکره ای آلومینیومی هستند. این جنس پرده ها از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. از آنها در گذشته برای پوشش پنجره های اتاق پذیرایی، استفاده می کردند و برای بیشتر سکه دار کردن فضا، از پرده های پارچه ای هماهنگ با آنها بهره میبردند.